maandag 13 augustus 2012

Even iets anders

Er zijn alweer twee trips naar de rots geweest (een dag in de Ith en twee dagen in Berdorf), hoog tijd om er weer wat over te schrijven dus. Dat zal ik deze week zeker nog doen, maar eerst wijd ik dit bericht aan twee andere zaken toe. Allereerst wil ik je graag wijzen op de nieuwe pagina waar ik aan werk over mijn kijk op trainen. Omdat er wereldwijd ongetwijfeld meer klimmers zijn die zoals ik regelmatig het internet afstruinen op zoek naar andermans inzichten hierover, heb ik besloten de pagina in het engels te schrijven. Ruwweg een derde deel is klaar en om teleurstelling over de inhoud alvast te voorkomen: er is nog niets geschreven over de concrete invulling van trainingen of het opstellen van een trainingsschema. Daarvoor moet ik helaas nog een beroep doen op je geduld... Hier (klik!) is het begin in ieder geval, ook te vinden in de balk onder de banner bovenaan mijn blog. Hopelijk is het interessant!

Verder heeft Michelle laatst een paar foto's gemaakt in het Teutoburger Wald terwijl ik 'poseer' op de Siamesische Zwilling en de Königstein. Het was veel te klam en warm om serieus te boulderen, maar dat maakt voor een paar foto's weinig verschil, toch? Eén ervan is al een tijdje te bewonderen als de nieuwe banner boven mijn blog, hier zijn er wat meer.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten