donderdag 12 april 2012

Video!

In de hoop op nog wat fotomateriaal laat ik het inmiddels hoog geanticipeerde bericht over het boulderweekend in Ith nog even in de koelkast staan. Sorrie Frans! Ondertussen wil ik wel het volgende al graag even delen: ik heb een statief en een camera aangeschafd en kan vanaf nu mijn beklimmingen filmen! Het is een simpel instapmodel, dus verwacht geen hoge beeldkwaliteit. Voor mijzelf is het daarom niet minder leuk. Het creatieve proces van een klimfilmpje schieten, editen en bewerken blijkt erg leuk te zijn en eindelijk kan ik mijzelf nu eens zien klimmen en kritisch kijken naar mijn (gebrek aan?) techniek. Tijdens een kort bezoek aan het Teutoburger Wald heb ik de beelden geschoten van twee boulders die beide vrij atypisch zijn voor Teuto. Secret Society is een fysiek recht-toe-recht-aan power endurance probleem (10 passen!) en Po Kratzen een kleine traverse waarbij de moeilijkheid hem vooral zit in het maken van alle voetbewegingen zonder daarbij de grond te raken. Lichaamsspanning vereist en een stuk lastiger dan het lijkt!




Geen opmerkingen:

Een reactie posten